Geveze Kalemler #17 Eylül Çıkmazı - Aslı Karabulut | Karakter Tanıtımı

Soğuk bir Ankara gününde, sonbaharın sokakları renk cümbüşüne çeviediği saatlerde ben deniz Nuriyat sizlere karakter tanıtımını hazırlamış bulunmaktayım. Kuzenimin ufak kızı da bana eşlik etti, beraber fotoğraf çektik. Sabit dursa belki çok daha güzel fotoğraflar da çekerdik.


Karakter tanıtımını büyük bir keyifle hazırladım, umarım sizde begenir ve ben kadar keyif alırsınız. O halde tanıtımlara geçelim ^_^


Eylül Solmaz

Kıskanılası uzun bacaklarını bir köşeye bırakırsam, yeşil gozleri ve sapsarı saçları ile çok gphos bir hatun Eylül. Kendi halinde sakin ve sevimli bir kişilik. Butik pastanesi var, ellerinden lezzetli tatlılar dökülüyor. Yiyen pişman olmazken yemeyen bin pişman dolaşır. Sakin bir yapıda olan Eylül bir o kadar da cesur! Gözü kara aşkı uğruna savaş verecek kadar da kararlı.
Elinden kurtulan olmadı.


Poyraz Soygüder

Sert, dediğim dedik bir adam Poyraz. Mücevher sektörünün parlayan yıldızı, biraz da despot. Geçmişinde yaşadığı deneyimin acı sonuçlar getirmesiyle kadınlardan uzak duruyor. En azından ciddi bir birliktelikten kaçınıyor. Ta ki Eylül, hayatına bomba gibi düşene kadar. Durup bir bakarken Poyraz bomba olup Eylül’ün hayatına düştü. Bir anda gelişti her şey ve aradaki çekim ile ikili kendini aşk girdabının içinde buldu.
Bu adam hakkında aslında yazılacak daha çok şey var. Misal, aşırı korumacı, aşırı kıskanç ve aşırı aşık!
Odunluk yaptığı yerlerde kitaba dalıp adamın o sarı saçlarını yolmak ve mavi gözlerini oymak istemedim değil ama saçlarında başak taneleri olan Eylül’e duyduğu aşk hep bir gevşememe sebep oldu.
Neyse ki adam güzel sevdi!


Menderes Vardar

Kitabın başında bir çıktı karşımıza sonra aldı aklımızı başımızdan sonra bir gitti pir gitti. Poyraz - Uras - Menderes üçlemesinin beynidir kendisi, aralarındaki en olgun adam. Kitabın en gizemli, en karizmatik, en dikkatleri üzerine çeken ve en merak edilen karakteri oldu. Ben daha fazla Menderes okumayı beklesem de gizemini korumayı başardı. Bu adam hakkında neler olacak diye daha çok merak ediyorum. Neyse ki yazarımız bizi fazla bekletmeyecek, seri devamında Menderes’i kitap olarak okuyabileceğiz.


Uras Alsancak

Bu adamı ben çok sevdim. Boyle ele avuca sığmayan karakterler benim en en en sevdiklerimdendir. Haylaz, yakışıklı, şakacı, yakışıklı, pratik zekalı ve yakışıklı bir adam Uras.
Yine benim en dikkatimi çeken ikinci karakter olurken Uras’in da yolunu gözleyeceğim. Seri devamında bakalım neler yaşayacak...


Jülide Öz

Tıp öğrencisi, cıvıl cıvıl bir karakter Jülide. Hayat dolu bir kız. Çok konuşuyor, durmadan soluk almadan konuşuyor. Aslında aşık olduktan sonra çenesine vurduğunu düşünüyorum ben -gülen emoji- Jülide, Eylül ile birlikte Poyraz’ın isteği doğrultusunda evlerinden ayrılıyor. Tabi bizim kız susmaz, sebep sonuç derdine düşerken bir Ayı ile karşılaşıyor.
Kalbini bu Ayı'ya yaptıracağını tanı ki düşünmüyor, düşünse biraz nazik olabilirdi bence.


Harun Tekin

Harun! Poyraz’ın yakın koruması haricinde arkadaşı. Jülide'nin deyimiyle Ayı, bu adam her ne kadar sert ve acımasız dursa da karşısına çıkan Jülide ile yelkenleri suya indirdi. O baştaki gelgitler, atışmalar eğlenceli -Harun için can sıkıcı- olsa da daha fazla dayanamadı aşk karşısında. O da şapkasını çıkarıp önüne koydu düşündü, ne yapmalı? Karşı çıkmak yerine teslim oldu. Hayatına renk katan bu cenebaz kadına aşık oldu.




0 comments:

Yorum Gönder