Geveze Kalemler #13 İlham Perisi - Canan A. Düzgan | Kitap Tanıtımı + Tur Takvimi

 Herkese merhaba, biz yine yeni bir tur ile geldik ^_^
Bu tur da keyifli geçti ve bomba gibi hazırlandık.
İşte, yapacaklarımız ^_^
GKBT 13. Tur Takvimi | İlham Perisi - Canan A. Düzgan
26-30 Eylül

1. Gün:
Kitap Tanıtımı + Tur Takvimi || Son Sayfası "Hayat"
Yorum || Gonca'nın Dünyasından
2. Gün:
Yazar Tanıtımı || Mor Düşler Kitaplığı
Yorum || Son Sayfası "Hayat"
3. Gün
Karakter Tanıtımı || Rabi'nin Güncesi
Yorum || Mor Düşler Kitaplığı
4. Gün:
Yorum || Rebellengels Read
5. Gün:
Alıntılar || Rebellengels Read
Yorum || Rabi'nin Güncesi

Kendimi bildim bileli yazdım...
Uktelerimi, intikamlarımı, söylediklerimi, söyleyemediklerimi; ama en çok da hayallerimi... Bazen yazmak, yaşamaktan çok daha kolay! Ben de yaşayamadığım her ne varsa, onları kendi hikâyemde yazdım.

Hikâyemde ne mi vardı?
Bir esas kız (tabii ki güzel), bir esas oğlan (tabii ki mükemmel); eh, bir de olmazsa olmazımız playboy kötü adam!
Buraya kadar her şey normal, kabul; ama peki ya sonrası?
Bir sabah uyandığınızda kendinizi yazdığınız dünyanın, kitabınızın, içinde bulsanız ne hissederdiniz?
Ben ne mi hissettim? O playboy Şeytan'ı karşımda gördüğümde mi?
Sizce?
Ah, bazen empati koca bir yalan! Zorlamayın, beni yaşamadan anlayamazsınız!
Ya da okumadan... Hadi, bakalım sayfaları çevirin ve okumaya başlayın!
Ben Helen... Pijamalı Helen!
Kendimi bildim bileli yazdım... Ya da yazdığımı sandım...
(Tanıtım Bülteninden)


Bu arada kitabımızın tur kapsamında çekilişi olacak, bu çekiliş hem Facebook hem de İnstagram da gerçekleşecek. Ve sizler de bence bu çekilişi kaçırmayın ;-)

Çekilişe katılmak için;
Facebook --> Geveze Kalemler
İnstagram --> Geveze Kalemler



0 comments:

Yorum Gönder