Şehvetin Esiri - Nicole Jordan || Kitap Yorumu

Yazar Adı: Nicole Jordan
Kitap Adı: Şehvetin Esiri
Özgün Adı: Ecstasy
Seri Sıralaması: Notorious #3
Yayınevi: Epsilon Yayınları
Çeviren: Nil Bosna
Sayfa Sayısı: 368
Baskı Yılı: 2011
Kitaba Puanım: 5/5
Annesinin son nefesini verene dek nasıl bir aşk acısı çektiğini bilen Raven Kendrick, kalbini asla birine vermeyeceğine dair ant içer. Fakat adı bir skandala karıştığında, Londra'nın kötü şöhretli kumarhane sahibinden bir evlilik teklifi alır ve bu teklifi kabul etmek zorunda kalır. Esrarengiz kurtarıcısıyla yakınlaşması ise genç kızın sadece en vahşi fantezilerinde tattığı ihtirasla yüzleşmesine ve bu hisle mücadele etmesine sebep olur.

Kell Lasseter kardeşinin neredeyse hayatını mahvettiği masum bir genç kızı korumak adına özgürlüğünden vazgeçer. Yarı İrlandalı olması ve karanlık geçmişi yüzünden küçümsenen Kell diğer sosyete güzellerinden epeyce farklı olan bu büyüleyici hırçın kızdan etkilenmeden edemez. Ancak kardeşine bağlılığı ve inatçı gelini arasında kalan genç adamın gerçek aşka erişebilmek için öncelikle bir şekilde Raven'ın kalbini kazanması gerekmektedir.


"Elinizden bırakamayacağınız ihtiras ve duygu yüklü bir aşk hikâyesi"
Romantic Times

"O kadar ateşli bir kitap ki sayfaları çevirirken parmaklarınız yanacak."
Rendezvous


 Annesinin hazin sonu nedeni ile Raven kendine bir söz verir. Asla aşık olmayacak ve kalbini koruyacaktır. Kendine verdiği söz harici ölüm döşeğindeki annesine de bir yemin verir. Mevki sahibi, sosyetede sözü geçen bir adamla, soylu biriyle evlenecektir. Böylece kendi geçmişi kurcalansa da kocasının gücü ile kimse onu sosyetede aşağılamayacaktır. 

Raven aşkı kapalı kapılar ardına saklar ve evlenmek için bir dük ile anlaşır. Ama yaptığı planlarını bozan saplantılı bir aşığın gazabını hesaba katmamıştır. Düğün günü kapısına dayanan Sean tarafından kaçırılır. Sean'ın yarattığı tahribat Raven'ı karalamaya yetecektir, hain bir planla kadından intikam almaya çalışır. Onu durdurabilecek tek bir kişi vardır! Ağabeyi Kell. Haberi alan Kell yerinde durmaz ve olay üzerine Sean'ın yanında alır soluğu. Kardeşini sakinleştirir ve uzaklaştırır.
Büyük bir skandala bulaşan Raven'i kurtulabilmesi ve de kardeşini koruyabilmesi için evlenmesi gerekir.
Raven ise içine düştüğü durumdan son derece rahatsızdır fakat mecburdur. Aynı zamanda annesine verdiği sözü tutamadığı için çok üzülür. 
Kell bir ünvana sahip değildir, ayrıca bir kumarhane sahibi ve yarı İrlandalıdır.
Raven gibi aşka inancı olmayan Kell, kendini "karısından" uzak tutmaya çalışırken ciddi şekilde zorlanıyor. Sosyetenin gözdesi bu genç kadının büyüsüne çoktan kapılmıştır.
Kell'in geçmişi, Sean'ın yaşadıkları ve içinde bulunduğu travmatik durum beni öyle sarstı ki ikisine de karşı koyup kızamadım. Bu kitapta tek yaralı Raven değildi, onun kadar kalbi kırık ve ruhu yaralı bu iki karakter de beni çok etkiledi. Gözlerim doldu çoğu yerde, bir şey boğazıma oturdu öylece sayfaya baka kaldım soluksuz. Hayatın acımasız olduğunu bir aşk romanının sayfalarında da görebiliyormuşuz. Nicole Jordan sadece tutku dolu aşkları kaleme almıyor. Karakterlerindeki o kırılganlık yaşadıkları o trajedi, travmalar... Okurken içinize işliyor. Ben bu yüzden de daha fazla seviyorum bu yazarın kalemini. Bana göre usta kalemlerden biri ve konu anlatımı gerçekten iyi. İnanın elinizden kitabı bırakamıyorsunuz.

Yazar, favori yazarım olunca kitabı da severek okudum. Aşktan kalelerini sakınan bu iki karakterin aralarındaki aşkı öyle güzel hissettiriyor ki sanki canlı şekilde şahitlik ediyormuş gibi oluyorsunuz.
Kitap benden tam puanı kaptı, kesinlikle öneriyorum!
İlla ki alın, ille de okuyun!
...

"Sen kaybetmek yerine kalbimi söküp atmak daha iyi, Raven. Sensiz yaşamaya dayanabileceğimi sanmıyorum. Özellikle de seni bu kadar severken."

***
"Ben sadece Tanrı'dan bir gün senin de beni sevebilmeni diliyordum. Bundan ne kadar korktuğunu biliyordum ve...
Ben seni zaten seviyorum Kell. Bütün kalbimle."



0 comments:

Yorum Gönder