MGOE #5 Rukiye Kayaarslan - Severek Ayrılalım & Sevince | Kitap Tanıtımı


Maskeli Günlükler ile Okuma Etkinlikleri'nde yeni bir etkinlikle daha karşınızdayım. Bu sefer iki kitap tanıtacağım. Rukiye Kayaarslan'ın Ayrılık Serisi olan "Severek Ayrılalım" "Sevince" kitaplarını oluyoruz. Gozel bir tur olması temennisi ile, kocaman öpücüklerler :*
#pembemaskeligünlük
***


Bir Futbolcu En Çok Ne Kadar Sevebilir?
Peki, Aşık Br Kadının Fedakarlıkta Sınırı Nedir?

Yeşil sahaların fırtına futbolcusu Akay Demir için hayat eski eğlencesini kaybetmişti. Tam her şey aynı devam edecek diye düşünürken küçük bir çarpışmayla tüm dengesi yerle bir oldu ve hayatı ummadığı kadar değişti.

Düzen abidesi öğrencimiz Asel Ateş, başarılı olmak için gömüldüğü derslerden dikkatsizliği sebebiyle farklı bir boyuta geçti. Futbolun 'f'sinden haberi yokken, Türkiye'nin en ünlü futbolcusuyla çarpıştı.

Kaderin Birleştirdiği İki Aşık… Nasıl Olur Da Bu Kadar Severken Ayrılır?

"Asel... Etrafımdaki kimseyle paylaşamadığım yaram... Kalbimde sonsuza kadar hüküm sürecek sahip... En güzel günlerimi yaşadığım kadın... Tam olduğumu hissettiğim diğer yarım..." Akay Demir

"Akayım… Sana kötü geldim bir tanem. Yüzündeki gülüşü sildim. Hayatına hiç mi girmeseydim? Bunu o kadar çok düşündüm ki, fakat seni hiç tanımamak... Haklısın bencilim bir tanem. Bu kadar acı çekmene neden olsam da seni tanımamış olmaya dayanamazdım. Beni affet aşkım. Çünkü seni çok seviyorum." 
-Asel Ateş-
(Tanıtım Bülteninden)

***

Hikâyemiz kaldığı yerden devam ediyor. Saklanan gerçekler açığa çıkıyor. Kızgınlıklar, kırgınlıklar ve bunlara rağmen hala birbiri için atan iki kalp. Yıllar geçmesine rağmen küllenmeden hala kor gibi yanan bir aşk.

Acı ve özlem içinde geçirdiği yıllar sonunda bir oğlu olduğunu öğrenen Akay'ın Asel'e tepkisi ağır olacak. Aradan geçen uzun zamana rağmen hala sönmeyen sevdasına inat, Asel'i kırmak ve üzmek adına atacağı adımlar hem kendisini hem Asel'i yaralayacak. Ayrıldığı günden sonra, tek sığınağı olan oğlunu Akay'a veren Asel'in hayatı daha da zor olacak. Akay'ın tüm öfkesinin muhatabı olurken bir taraftan da eski düşmanın tekrardan ortaya çıkmasıyla sıkıntılı zamanlar geçirecek.Bir babanın özlemi, bir annenin hüznü ve bir çocuğun heyecanı. Acı ve özlemle geçen yılların sonunda "SEVİNCE" ile mutluluğu yakalayacağız.

"Aşk mı?" Ona olan duygularını ifade etmek için bu çok yetersiz bir kelimeydi. Hayattı Akay... Nefesti... Hayaldi... Umuttu... Gelecekti... En önemlisi de sevgiydi... Ama şu an sadece Ayrılıktı..!
"Yokluğun ayaz olup yakıyor bedenimi. Üşüyorum hayatım."
"Seni seviyorum. Hem de kendimden bile çok."
(Tanıtım Bülteninden)

***


Embed code

0 comments:

Yorum Gönder