Kadınımın Şarkısı - Eda Tuzcalı || Okuma Etkinliği 'ALINTILAR'






Bu sefer farklı bir format ile karşınızdayım. Bir okuma etkinliğinde yer alırken birbirinden tatlı insanlarla tanıştım. Ve heyecanlıyım!
İlk okuma etkinliğim ve bu yüzden çoook heyecanlıyım!
Kitabımız Dokuz Yayınları tarafından çıkan Eda Tuzcalı'nın yeni kitabı Kadınımın Şarkısı.
aramızda kalsın ben okurken bayıldım! Sizlere de tavsiyemdir!
İşte alıntılarımız ;)







Golü son anda engelleyebilen kaleci arkadaşlarının tebriklerini kabul ederken Robert farkında olmadan kalktığı koltuğuna geri oturdu. Sea çatık kaşla sahayı izliyordu.
"Ofsayttı!"
robert pozisyonun tam olarak farkında değildi fakat Rus hakemin hatalı karar vermiş olabileceğine ihtimal vermiyordu. "Sanmıyorum."
Sea öfkeyle yineledi. "Sana ofsayttı dedim!"
"Tatlım bayrağı kaldırması gereken ben değilim. Neden bana kızıyorsun?"
"Çünkü ofsayttı!."





“Onlar senin için bağırıyorlar.”
Robert, onu çenesinden tutarak başını havaya kaldırdı. “Emin misin?”
Robert’ın ne demek istediğini anlamak istiyormuş gibi başını hafifçe sola eğerek kaşlarını çattı. Dışarıdaki sese bu kez duymak istemiyormuş gibi değil de tam aksine ne dediğini anlamak istiyormuş gibi odaklandı.
“Robbbeeeeeeeeeesiiii... Robeeeeeeesiiiii... Robbberttt Seaaaa”
Sea sonunda tezahüratlarda kendi adını ayrımsadığında yüzünde şaşkın bir ifade belirmişti. Robert dayanamayarak dudaklarına minik bir öpücük bıraktı ve ayağa kalkarak elini ona uzattı.
“Hazır mısın?”







Robert sahneye çıktığında kendisini bir sahtekâr gibi hissetmeden edememişti. Onu Sea ile birlikte görmek için para ödemiş binlerce kişiyi aldatmıştı. Tıpkı onu da aldattığı gibi... Her zamanki heyecanıyla değil de suçluluk duygusuyla karşılarında durmak gerçekten can yakıcıydı. Onun için çığlık atan binler, sahtekârlığını öğrendiklerinde ne tepki verecekti? Birçoğu kendisini dinliyor olmakla yetinebilirdi belki ama Robert onları kandırmış olmanın ağırlığını öyle de olsa hissedecekti.









Robert şarkının son dizelerini söylediğinde Jimmy ayağa kalkip alkışlamaya başladı.“Sea... Az bile söylemişsin” dedikten sonra Robert’e döndü.
“Robert bana bir şarkı yazman için ne yapmam gerekiyor? Seninle yaptam yeterlı olur mu?”
Robert adama kahkahalarla gülerken stüdyo da ona eşlik etmişti. Sea, “Cesedimi çiğnemen gerekir” dediğinde ortalık resmen inledi.

P.S: Bu kısımda itiraf etmeliyim ki kahkahalarıma engel olamadım :)

***





0 comments:

Yorum Gönder