Bir "MİM" Gördüm Sanki!


Bir "MİM" Gördüm Sanki!







1) Kışın okumalık favori kitabın var mı?

Kitapların okunmasını ben mevsimlere göre sıralamıyorum. Ne zaman keyfim isterse o zamana sığdırıp okuyorum kitaplarımı ama illaki "favori" yazarın dersen kuşkusuz Rachel Gibson derim. Hatuna bayılıyorum ve kitapları çeviren arkadaşlara da çoook teşekkür ediyorum. Bazen kızsam da haklarını yememek gerek. Onlar olmasa akıcı bir dille kitapları okuyamazdık ;)

2) Kapağı mavi olan bir kitap?

Sümeyye Akarçay'ın Aşka Rehin kitabı!
Mavinin tatlı bir tonuna sahip bir kitap kitaplığımı süslüyor ve başka var mı? Kitaplığımı döküp bakmam lazım +_+

3) Yılbaşı ağacında yıldız olarak kullanabileceğin bir kitap?

yılbaşında ağaç süslemekten haz etmem ama illa ki bir kitabı baş köşeye koymak gerekirse söyleyeyim. Linda Howard'ın O Gecenin Ardından kitabı baş köşeye yerleştirilmesi gereken bir kitap. Ah bir de Selvi Atıcı'nın Kimliksiz'i aa bak bu da mavi renk kapaklardandı :D


4) Kış tatili için mükemmel olan kurgusal dünya?

Tarihi aşk romanları! Ne, bakma öyle şaşkın şaşkın! Lordlara aşık bir kız var karşında. Ne yapayım heriflere hastayım. Beni orta çağa atın lütfen ;)

5) Birlikte kış tatiline gideceğin bir kitap karakteri?

Niye zor soru sorup köşeye sıkıştırdın ki şimdi beni hım? Karen Hawkins'in Sen Kimseyi Sevemezsin kitabındaki Thomas ile Londra'nın tozunu dumanına katabiliriz :D Ya da.... Yine Selvi Atıcı'nın Kimliksiz kitabındaki Adem bana "seni seviyorum lan" dedin her yere giderim onunla :)

6) Bu sene için listende olan bir kitap?

Okumak için mi? Listem uzun hangi birinden söz edeyim ki? Ama İlknur Birdal'ın çıkacak olan Satılık kitabını almayı istiyorum. Yine Sümeyye Akarçay'ın Rehine kitabını alacağım.. Ohoo listem düşündüğümden daha fazlaymış.. Hpsini yazamam buraya ^_^

7) Favori tatil içeceğin, atıştırmalığın ve filmin?

Bir kitapseverin favori içeceği elbette ki kahvedir! Ve ben Türk Kahve'si delisiyim :) Atıştırmalık olarak da Ruffles, favori filmim... Imm o kadar çok izlediğim ve sevdiğim filmler var ki hangisini anlatsam bilemedim. Ama Zac Efron Kardeşimden Sonra filmi hala hem yüreğimi hem burnumun direğini sızlatır. En'ler listemin zirvesinden hala inemeyen bir film. İzlemeyenlere tavsiye ederim!



Kimi mim'leyeceğime gelmeden önce sevgili Kitap Arası Kahve Molası blog sahibesi Şefika Aydın'a kocaman teşekkür ediyorum!
Ve işte benim mimlediğim bloglar!
Onur Ablacığım ^_^ The Reading Ladyy, İnci Ablacığım ^_^ İlle Kitap, Pınar Ablacığım ^_^ Kitap İklimi'ni mimliyorum. 

Ve bu mim oyununa katılmak isteyen herkesi de davet ediyorum!!!








0 yorum:

Yorum Gönder